Härliga helg

Jag vågar inte ens tänka påhur mycket jag har jobbat den här veckan. Det har varit extremt långa dagar och mitt humör har varit svajigare än svajigast.
Därför har det varit extra skönt med helg. Igår sov vi tills vi vaknade och sen gjorde vi inget särskilt hela dagen. Jag läste som en tok och sen blev det film på kvällen.
Idag sov vi igen tills vi vaknade (lyx!) och sen satte jag mig och jobbade i ett par timmar.  Hann inte med allt jag ville men huvudet kändes som sockervadd och då är det ju inte alltför bra att jobba. Så jag la mig i solen och sov en stund istället, innan jag fortsatte läsa på nästa bok.
 
Nu är det bara 2,5 dag kvar att jobba och jag har mycket som ska göras dessa dagarna. Men jag har något att se fram emot. På onsdag eftermiddag styr Sara och jag bilen mot Göteborg och Emelie ) Yeey!
 
En svalkande cider i värmen
 
Idag bjöds det på färskpotatis, kall sås och lax i foliepaket med chevreost och gräslök -mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback