Monday morning

Vaknade av att jag fick sms. Klockan var ändå så pass mycket att jag borde ta mig upp så det var lika bra.
Nu sitter jag mätt i soffan efter en brakfrukost och funderar på om jag ska köra till gymmet eller inte. Jag skulle lika gärna kunna gå en powerwalk eller en joggingtur, eller så struntar jag i det helt. Samtidigt så lockar gymmet lite, men att köra 2,5 mil dit och sen hem igen känns inte så skoj.  Dessutom är jag lite rädd att jag drar in en massa jobbtankar i huvudet igen.
 
Senare idag kommer Ms föräldrar hit och stannar ett par dagar. Jag hoppas att vi i alla fall kan få lite uppehåll från allt regn som faller hela tiden.
 
värsta brakfrullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback