Solen skiner himlen är blå!

Min tanke idag var att jag skulle hålla mig i skuggan eller till och med inomhus eftersom de senaste dagarnas vistelse i solen har gett mig en mer rosaaktig hudfärg. Men nu när jag sitter här vid datorn och tittar ut och känner doften av solkräm som M precis kletat på sig så kan jag inte hålla mig. Jag måste ut och lägga mig en liten stund i alla fall.

Det är ju så himla skönt!

Allt som jag tänkt fixa med under dagen kan jag lika gärna göra ikväll när det är lite svalare, eller hur?! Dessutom är min bok så himla spännande så jag vill bara läsa klart den!

Nej, nu är det bikini på och fram med solkrämen! Jag lär väl se ut som en kräfta ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback