Hemskt mycket Hej

Det är så härligt att vakna till strålande solsken och blå himmel. Jag hoppas att hela midsommarhelgen blir såhär fin!

Det är dock inte lika härligt att vakna av sig själv 06:15 när klockan brukar ringa, när man för en gångsskull kan sova en stund till. Typiskt! Ingen idé att somna om heller ju.

Har bara halvdag idag på jobbet så jag sitter hemma och jobbar, så slipper jag köra alla milen för bara 4 timmar. Ganska skönt. Dessutom är det lite lugnt och skönt att jobba hemma, inte lika mycket stim runtomkring hela tiden. 

Det har blivit lite dåligt med blogginlägg i veckan men det beror på att jag har typ jobbat nästan alla mina vakna timmar. Massor att göra och så kommer midsommar in mitt i allt liksom. Så nu har jag nog jobbat in de timmar som faller bort på fredag.

Tänkte bara kasta mig in för ett snabbt hej, ska in i duschen nu och sen slå igång datorn tänkte jag. Mucho to do!

sånnahär vill jag äta massor av i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback