Regnig söndag

Vi började midsommardagen lugnt. Jag vaknade och var bauta förkyld så våra planer att åka till Söderköping och äta glass sköt vi till en annan gång. Istället åkte vi inte till stan och slöade framför tv:n i ett par timmar. Jag somnade gott en stund och sen var jag lite mer utvildad och pigg för en kväll hos pappa.
 
Syster och jag bjöd in oss själva och respektive på middag till dem och det var så trevlig så. Vi åt grillat, drack vin och tittade på fotboll. Fick för mig att titta på gamla foton också, alltid lika kul!
 
Trotts många timmars sömn så har jag seg idag också. Snörvlet håller i sig och ett par timmar i bilen gör ju inte att man bli piggare precis. Det blir helt enkelt skönt att krypa ner i sängen ikväll! Hoppas att det här snörvlet bara är något tillfälligt larv och att det inte blir mer än såhär, jag vill kunna träna och dessutom är det aldrig kul att vara sjuk.
 
Det är i alla fall skönt att vara hemma igen och ikväll vill jag bara slappa och se på film :)
 
Lite mat och lite familj. Popcorn och mögelost, intressant kombo :)
 
husbandet och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback