Fin dag!

Sitter utanför tvätthallen där M tvättar min bil just nu och njuter av solen!

Kanske låter orättvist tycker ni? Men jag försökte faktiskt hjälpa till, gick bara inte så bra för mig eftersom man tydligen behövde vara jäkligt stark för att spruta vatten. Jaja, han slipper ju vara här själv i alla fall.

Sitter och tänker på hur härligt det är med vår och vilken energi solen verkligen ger. Man får passa att få saker gjorde de dagarna solen skiner.

I förmiddags rensade vi ett förråd och jag även min garderob. Kan stolt säga att jag ska skänka, slänga, sälja på Tradera säkert ett ton kläder, väskor och skor. Det var en riktigt befriande känsla när allt var utrensat.
Ska nog börja lägga ut alla handväskor på Tradera ikväll.

En annan sak som är kul med våren är alla färger! Jag blir så glad av färg!

Mitt fina nagellack, Happy Pink!


Kommentarer
Minna säger:

Därför du tränar på gymmet också så du snart kan tvätta bilen alldeles alena;)

2012-03-26 | 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback