Lite bättre

Är väldigt väldigt trött just nu.

För trött för att gå och lägga mig ungefär.
Men även om jag hade orkat gå upp för trappen så tänkte jag hålla mig vaken tills M kommer hem.
Chanserna till att lyckas med det är betydligt större i vardagsrummet.

Haft en bra dag i alla fall. Hade mitt årliga medarbetarsamtal och jag tycker det gick bra. Skönt att kunna sitta och prata i lugn och ro tycker jag :)

Tatueringen är till och med snyggare idag tycker jag :) det känns dock fortfarande overkligt att den sitter där. Lär väl vara så ett tag.

Här får ni i alla fall en lite bättre bild på den.


Kommentarer
Karin säger:

Trots min inställning till tatueringar tycker jag faktiskt att den blev fin! Börjar jag mjukna eller ...?

2012-03-22 | 07:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback