Lördag

Istället för att rensa förråd och lägga ut en massa tradera annonser på kläer och väskor som jag vill sälja så har jag parkerat mig i soffan framför en film.
I förmiddags var vi i Växjö och hämtade Ms nya glasögon och så passade vi på att handla mat på vägen hem.  Det får räcka med fix tror jag.

Det är lustigt hur jag bara skjuter tråkiga saker framåt hela tiden. Jag som brukar ha sådan ordning och reda. Nu har iof de senaste helgerna varit ganska fullspäckade, så en helg utan måste och fixa är väl något jag är i ganska stort behov  av.
Det kommer ju alltid en ny helg eller dag då man kan fixa allt ;)

Avslutade arbetsveckan med att zumba, det är riktigt härligt att skaka loss och svettas innan man kommer hem och slänger sig i soffan framför en film på fredagskvällen.

Jag har kommit in i en bra rutin med träningen nu, de veckorna som jag har möjlighet tränar jag 4 ggr, i annat fall minst 2 i alla fall. Känns bra att ha kommit igång nu, särskilt som vårruset närmar sig med stormsteg ;)

Nu ska jag återgå till The Kings speach...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback