Njuter

Passar på att sitta ute och njuta av solen med en tidning och en kopp té.
Alla tråkiga inne-måsten kan vänta till senare.

Idag har verkligen varit en aktiv dag så jag är värd lite slapptid. Efter frukost åkte jag till gymmet. Det blev ett tungt pass där och sen hem för att äta våfflor till lunch.

Sen fick vi för oss att vi skulle gå en powerwalk Det blev en lite svettig runda med några små joggingstunder - måste ju bli redo för Vårruset nu.

Känns bra i alla fall att jag haft en så aktiv dag, eftersom jag har haft dåligt samvete att det bara blivit två träningspass denna veckan.


Kommentarer
Minna säger:

mer sool och fina dagar, så vi kan skjuta allt måste göra framför oss lite till. Jag ska bl.a putsa fönster, spika upp tavelramar, storstäda, ta fram utemöbler osv osv osv.. Påskhelgen får väl bli en sån fixar-helg:)

2012-03-26 | 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback