Slösöndag -igen

Gårdagen fortsatte i lugnets tecken.

Vi såg crazy stupid love, den var jättekul och att min favvo Ryan Gosling var med skadade ju inte.
Blev en relativt tidig kväll, nästan liten pensionärsvarning på oss. Särskilt som jag idag sov lite middag ;)

Fast idag tycket jag att jag gjort mig förtjänt av lite eftermiddagssömn. Efter frukost åkte jag till gymmet för ett väldigt svettigt pass. Alltid lika skönt :) särskilt när man är nästintill själv där.

Imorgon ska jag göra något riktigt spännande och jag är väldigt nervös inför det just nu... ni har säkert era aningar men jag ska inte avslöja allt än, för er som inte vet elelr som inte har luskat ut det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback