Mycket som händer

Det är helt otroligt hur allting kan förändras på en vecka.
Vi har ju försökt sälja vårt hus länge nu, det har inte hänt något alls typ. Men så nu så hade vi visning förra veckan, fick ett bud, motbudade. De tog det och i torsdags skrev vi på kontraktet.
Samtidigt som detta har pågått så har vi försökt hitta ett nytt ställe att bo på.
Det har vi lyckats med!
Så snart ska vi flytta, byta län och allt.

Det känns lite konstigt att lämna det vi har här och börja om på nytt på ett annat ställe. Men det blir nog bra.

Jag vet ju att den närmaste tiden kommer vara fullspäckad med rensning av förråd och packning i alla fall. Kul.

Idag har vi fixat en massa ute i trädgården. Förmodligen sista lövkrattningen på länge t ex.

Usch inget bra att tänka så, jag får typ känslan att jag kommer ångra mig fast jag vet att jag inte gör det liksom. Konstig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback