18 april 2013

Redan torsdag, ännu en vecka som har sprungit iväg. Idag gick jag faktiskt hem lite tidigare, har så himla mycket flex, så det var lika bra att göra av med lite tänkte jag. På den extra timmen hemma har jag fått massor med saker gjorda! Känns superskönt. Måste bara komma ihåg den här känslan, så jag gör detta fler gånger.
 
Äntligen så har min träningsvärk från TRX:en börjat ge sig. Igår hade jag så ont på alla möjliga ställen. Men jag bokade in mig på samma pass nästa vecka, borde ju bli lite enklare då kan jag tycka. Idag är dock dock core om någon timme. "Bara" ett 45 min pass, men det får räcka. Än så länge tycker jag min megaträningsvecka flyter på bra faktiskt. Jag får utvärdera på söndag!
 
Igår var det vägning på viktväktarna. Som jag anade var det ett litet litet +. (0,1 kg) knappt något, men tillräckligt för att jag ska bli irriterad på mig själv och lägga i en högre växel igen. Nu tusan! Jag har satt upp lite små mål och det vore ju väldigt kul att nå dem.
Jag har ju lyckats en gång tidigare, denna gången ska jag dock inte göra samma misstag och sluta räkna points på semestern. Dum idé! Förhoppningsvis har jag nått mitt slutgiltiga mål nästa år innan vi ska åka till New York, det får bli som en liten morot har jag tänkt!
 
Fast idag kunde man säga att jag inte var annat än skinn och ben.. om man vill vara lite fyndig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback