Apr. 23, 2013

Det är så typiskt, när jag får ett blogg sug och vill blogga direkt så fungerar nästan aldrig blogg.se appen. Det blir så mycket krångligare om jag måste ta fram datorn osv så då blir det inget istället. Störigt!

Hur som helst så tuffar veckan på i 180, som vanligt! Ska strax iväg på TRX. Får väl ge det en chans till och se om jag är något bättre på det denna gången. Träningsvärken från helvetet lär ju vara där imorgon i alla fall.

Jag är väldigt nyfiken på vad vågen säger imorgon på viktväktarna. Hoppas på ett STORT minus, men är lite nervös över att tidigare inte så bra veckor har kommit ifatt mig. Det hjälper säkert att tänka positivt, så det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback