Slösöndag

Idag kan jag inte skryta över hur mycket jag har fått gjort innan klockan slog 12. För ärligt talat så har jag inte gjort mycket mer än att vakna, gå upp och ätit frukost.
Slösöndag helt enkelt.
 
Men med tanke på att de senaste dagana har varit ganska fullpäckade så är det skönt att bara slappa. Träningsfri dag dessutom. Är nog bra, för jag har känt av lite ont i mitt knä de senaste dagarna. Vad som är konstigt med det är att jag har tränat i flera månader utan att känna av något alls i knät, sen blev det påsk och jag tränade liiite mindre. Efter påsken kör jag igång igen med träningen och då kommer det onda :( Störigt värre!
Det blir säkert bättre snart.
 
Nu ska jag ägna min uppmärksamhet mot tv:n igen.
 
What up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback