Vad är det med tisdagar?

Visst, det är ju typ back to work och måndag idag men även om det hade varit en "vanlig" tisdag så hade jag varit i precis samma mode som jag är just nu. Trött, megatrött, hurjäklasegsomhelst!

Jag fick dessutom för mig att jag skulle testa en "färgbomb" som jag köpt. Typ en hårinpackning och färg i ett. Den ska bara sitta i 3 minuter, så det är ju smidigt. Håret har inte torkar helt än men det blev nog ingen bauta effekt precis. Kanske hade jag för lite i. Sen försökte jag mig på att klippa min lugg också, det resultatet väntar jag också på tills håret har torkat. Såhär i efterhand hade det nog varit bättre att klippa det när det var torrt, men det är ju lätt att vara efterklok. Äsch, det växer ju ut igen!
 
Jag avrundar väl med en stor bild på mig själv, innan klippning och toning. Nu är det Projcet Runway som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback