Festligheter efter en stressig vecka

Ja, jag är en väldigt sporadisk bloggare just nu.
Veckan som gått kan beskrivas med ett ord STRESSIG. Inte nog med att det var en av de mest fullspäckade jobbveckorna, dessutom har vi tillbringat, vad som känns som varje ledig minut, till att leta boende. Till slut hade vi ofantlig tur och hittade en lägenhet. Vi ropar dock inte hej förrän kontraktet är påskrivet så jag får återkomma till den biten.
 
I helgen har vi i alla fall varit i Norrköping (igen!) Mattias sprang stadsloppet duktig som han är. Sen var vi på födelsedags festligheter hemma hos syster yster igår kväll. Mycket mycket trevligt!
Idag åkte vi hem tidigt och vi har hunnit rensa ut två soppsäcker med kläder som ska skänkas och en med kläder som ska kastas. Mycket nöjda!
 
Imorgon är det jobb igen och jag måste försöka komma in i alla rutiner med viktväktarna och träningen igen. Har bokat upp mig på ett gäng pass nu i veckan och det känns skönt.
 
Under festligheterna bjöds det på bubbel och lite småplock.
 
Här åts det både mousaka och new york blueberry cheescake :)
 
 Fiiiiiiina familjen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback