Mitt 2013

Det blev en och en annan tur till bland annat Malmö och Köpenhamn under året när vi väl bodde så nära tåget! Både ensamma och med sällskap!

Har haft många roliga kvällar med mina underbara och finfina ♥️ vänner!

Umgicks med familjen så fort möjlighet gavs! 

Vi var på Bråvalla Festivalen, med oss fick vi blåmärken, förkylningar, lera och en himla massa minnen!

Hade kul på jobbet med mina underbara kollegor. Den nedersta bilden är på mitt nya kontor. 

Fyllde år och hade en trevlig liten fest!

Kom igång med träningen ordentligt under året!

Flyttade 53 mil norrut!

Tog väl en och annan egobild eller selfie under året!

Har haft ett roligt och minnesvärt år!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback