130103

Det är lustigt hur tiden bara springer iväg när man är ledig.
Idag har vi äntligen fått upp lite gardiner. Dels så har jag sytt en kappa till köket av tyg jag fick av min syster. Sen har jag även sytt upp de gardinerna vi köpte igår på Ikea, de var sisådär 20 cm för långa.
Det blev himla hemtrevligt med dem uppe :) I matsalen väntar vi bara på att Mio ska leverera vårt nya matsalsbord. Kommer bli perfekt!

Vi har även hunnit med 3 timmars biobesök idag, ni kan ju gissa vad vi såg med den längden ;) Jupp jupp, The Hobbit. Den var bra men jag förstår inte varför alla dessa filmerna måste vara så jäkla långa.

Nu ska jag läsa igenom mina favvobloggar innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback