Busy vecka

Har en fullspäckad vecka med jobb blandat med säljkonferens. Middag på kvällarna och långa dagar.
Men det är kul!
Kul att träffa kollegorna ute i landet och kul att bli peppade inför ett nytt säljår!

Igår fick jag dessutom en fin utmärkelse som värmde mitt hjärta! Vi har 5 ledord i företaget och alla har fått nominera de som de tycker passar in på dessa budorden under året eller hur man nu ska säga.
Jag fick glädje!

Jag som precis innan sagt att jag tycker jag varit negativ under 2012... Kanske inte då ;)

Imorgon avslutar vi det hela med julfesten. Vi brukar alltid ha den i januari istället för innan jul, detta eftersom vi har så mycket att göra i december.
Kul kul kul!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback