Söndag

Nu har vi faktiskt fått riktigt braordning här hemma. Äntligen!
Smårummen har lite fix kvar, matsalsbordet ska komma, vi ska köpa ett vitrinskåp som vi ska packa in de sista kartongernas innehåll i. Sen ska det väl sättas upp lite tavlor osv, men det är ju bara småfix som är snabbfixat.
 
Vi började dagen med att dammsuga överallt och blöttorka golven, det behöves verkligen. Nu känns det rent och fint :)
 
Förutom fixandet så har Mattias kopplat ordning på all elektronik och jag har tittat på tv. I samband med att vi fick vår nya comhembox så fick vi en vecka med alla kanaler gratis. Så nu har vi helt plötsligt massa massa filmkanaler. Så många så vi inte kan bestämma oss för vad vi ska se på. Tur det bara är en vecka och att vi dessutom börjar jobba imorgon.
Jobb ja, imorgon kör vi igång igen. Gissar på att måndagen kommer bli segare än segast och att jag ikväll inte kommer kunna somna eftersom jag vet att väckarklockan kommer ringa tidigt. Som vanligt när man har varit ledig.
Veckan som kommer blir dock lite annorlunda, jag har jobbsaker varje kväll förutom imorgonkväll. Det är konferens med hela säljbolaget och då är det middagar på kvällarna och på fredag är det vår försenade julfest. Tur att Mattias och jag har träffats så mycket de senaste veckorna, han tycker säkert det ska bli skönt med ett par lugna kvällar hemma utan frugan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback