Inte mycket sömn

Igår kväll när vi åt middag hos Mattias föräldrar drack jag vinet ned sugrör för det gjorde så ont att svälja.
Innan jag gick och la mig proppade jag mig full av en massa medicin i hopp om att få sova hela natten. Jag fick i alla fall 4 timmar innan jag vaknade och började hosta. Mattias föreslog att jag skulle lägga mig på soffan, vilket jag gjorde. Fast jag väljer att se det som att jag blev förpassad dit. Men hur som helst så somnade jag om och fick ett par timmar till i alla fall. Känner mig dock som jag inte sovit något alls...

Vädret ute passar in på hur jag känner mig i alla fall, alltid någon tröst antar jag.

Om ett par timmar ska vi vara lite kulturella med Fia och Fredrik, det lättar nog upp mitt humör lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback