Jul. 12, 2013

Efter en kort natt och lång dag var det oerhört skönt att kasta sig ner i hotellsängen och slå på tv:n.
Jag kunde knappt hålla mig vaken i bilen upp till Stockholm eftersom jag knappt sovit något alls i natt. Men efter en stor kaffe och en flaska cola zero kändes allt bättre.

Vi har hunnit med en sväng på stan (i värmen!) och så avslutade vi med middag på Hard Rock. Älskar det stället!
Har aldrig beslutsångest ( tar alltid haystack salad) och jag blir aldrig missnöjd ( om man räknat bort den gången vi var på Malta och allt med Hard Rock sög).
Hur som helst så promenerade vi sen vidare till hotellet och nu ligger vi som sagt här utslagna.
Jag planerar att somna snart och vakna pigg imorgon (och hungrig, är ju hotellfrukost).

Gällande mina ihärdiga sjukdomar så köpte jag salva igår till ögonen och den är underbart bra! Ögonen är redan bättre.
Hostan håller i sig. Det är lustigt ena stunden är sen nästan helt borta och nästa så kan jag knappt prata, dricka eller andas. Då tar jag dock fram astmainhalatorn så blir det lite bättre. Jag hoppas det kan bli mycket bättre tills imorgon. Är trött på detta nu.

Såhär ser vårt fina hotell ut förresten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback