Lördagsgrill och grå söndag

Igår hade vi det trevlig hos Anneli och Fredrik. Vi åt och drack gott och skrattade himla mycket!
Tur med vädret hade vi också. Från att ha regnat och varit grått hela dagen så sprack det upp och blev fint fram på eftermiddage/kvällen. Hade man bara sluppit myggen hade vi nog kunnat suttit ute länge.
 
Min rygg har varit lite till och från bra sedan vi gick omkring på Väla en hel dag. Jag märker att den blir bättre när jag går omkring. Dessvärre har jag alldeles för mycket lust att sitta ner. Särskilt när vi var där igår, till slut gjorde det så sjukt ont och när jag gick och la mig trodde jag inte att jag skulle kunna ta mig ur sängen på morgonen.
Men det gjorde jag och nu känns den lite lite bättre igen. Hmm..
 
Idag är det grått och regningt ute men det gör absolut ingenting. Vi ska plocka och städa lite här hemma och så ska jag lägga ut lite annonser på Tradera har jag tänkt mig. Perfekt inneväder kan man säga, iof hade vi varit inne oavsett väder ;)
 
Imorgon är det dags för jobb igen. 4,5 vecka har vi nästan varit lediga och tiden har verkligen sprungit iväg. Vi har hållit oss sysselsatta.
 
 
Grillkväll med vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback