Semester

Här hemma har vi verkligen gått in i semestermode. Eller Mattias har gått in i sjukmode och jag i semester. Jag är uppe senare än vanligt (mest för att jag kan) sover till minst 9, kanske till och med 10 ibland. Vi gör typ inget särskilt ansträngande på hela dagen.
Igår lunchade jag med kollegorna hos Bea som fick en liten Laura för 5 veckor sedan. Sen drog Sara och jag till Älmhult och storhandlade mat både två. Retsen av kvällen är en dimma, jag tittade på tv-serier typ.
Idag har jag rensat i mina byrålåder och garderober. Ganska många kläder hamnade i påsar som ska slängas/skänkas och säljas. Känns så skönt att ha rensat! Om några timmar ska jag till Sara med Cilla och Ganni. Vi ska äta thaimat och snacka skit typ. Mys!
Imorgon får vi se om vi orkar oss iväg för att beställa nu soffa. Hoppas, vi måste nämligen köpa nya dammsugare också, dammråttorna börjar bilda gäng och vår dammsugare har sett sina sista dagar tyvärr.
 
Går i tankarna att göra om bloggen lite (igen, jag vet!) men den känns så mörk och det gör mig lite osugen på att blogga... har frågat Mattias snällt om han kan hjälpa mig. Vi får se hur snabbt det händer något :)
 
 
 
Häromdagen gjorde jag milkshake till min sjuke make. Den blev sjukt god :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback