Sjuk

Vecka 2 av semestern är igång, tiden springer verkligen iväg!
Att jag dessutom har åkt på vad nu Mattias hade och har feber och ont i halsen hjälper ju inte humöret precis.
Jag hoppas på ett betydligt snabbare tillfrisknande än vad han har haft.

Jag har i alla fall hunnit med en fika med fina Minna idag innan febern slog till. Trevligt!

En annan sak som är trevligt är att vi har skaffat Netflix, eller vi testar det en månad men just nu känns det som att vi kommer fortsätta ha det efter denna månaden. Hur mycket serier som helst (och filmer!) perfekt när man inte har alltför mycket ork :)

Nu är det fortsatt slapp i soffan som gäller och så hoppas vi att jag vaknar frisk imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback