4 juni 2013

Jag tycker alltid det är svårt hur jag ska inleda ett blogginlägg. Jag vet liksom vad jag vill skriva men har svårt att börja. Det är samma sak med inspirationen. Ibland finns den inte där, ibland dyker den upp när jag ska sova och jag har lyckats glömma den när jag vaknar. Jag får ha papper och penna nära till hands kanske, eller helt enkelt plocka fram mobilen och blogga direkt.
 
Nog om det.
 
idag började min dag sådär. Jag var trött, grinig och inget blev som jag ville. Jag blev till och med arg på Mattias för att han hade fått en bit smörgåstårta (som visade sig inte vara en smörgåstårta dessutom). Det blev lite bättre efter lunch i alla fall och när jag kom hem vände det helt för då hade vi fått paket på posten. Yeey! Det var försenade födelsedagspresent från min moster med familj. Mycket trevligt!
Medans jag väntade på att Mattias skulle komma hem så vi kunde öppna paketen så kommer han hem. Med blommor. Till mig. Lilla mig. Blommor. Det kändes som min födelsedag helt plötsligt Så där vände denna jobbiga dagen till en betydligt bättre dag.
Dessutom så är det typ fredag imorgon. Härligt med långhelg och dessutom får vi finfint besök från Norrköping imorgon. Kan knappast bli bättre?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback