Mötesmåndag

Är nästan precis hemkommen från Jönköping där vi har mötat större delen av dagen.  Bäst under dagen var nog att jag fick ett påskägg. Jag som försöker att inte äta en massa godis, särskilt inte smågodis. Men jag kunde inte låta bli att smaka lite, bara "någon" bit liksom.
Det är ganska segt att sitta i bilen efter en sånn dag för man blir så himla sömnig. Försöker piggna till lite nu så att jag inte gäspar mig igenom träningspasset som jag snart ska iväg på.
 
Måndagar brukar vara den jobbigaste träningsdagen för då tränar jag dubbla pass, men eftersom jag var iväg idag så visste jag inte om jag skulle hinna till första passet 17.30, så det får bli "bara" 30 minuter walking. Brukar kunna bli ganska svettigt ändå.
 
Sen blir det hem och äta och slänga sig på soffan framför tv:n innan det är dags att sova. En helt vanlig måndagskväll med andra ord.
Kom för övrigt att tänka på att det är kortvecka denna OCH nästa vecka. Fett med nice om ni frågar mig. Kortveckor är himla trevliga och om man tycker de vanliga veckorna springer iväg, vad gör då kortveckorna.



Tyckte denna bilden passade in eftersom det är påsk :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback