What's up?

Jag försöker komma på vad jag har hittat på sedan jag bloggade sist, för 1,5 månad sen.  Tiden springer iväg och jag tycker att jag alltid har något för mig.
Det har som vanligt varit mycket jobb. Kombinera sedan det med att jag försöker träna minst 4 gånger i veckan och gå på viktväktarmöte 1 gång i veckan så har ni en vanlig vecka från mig. Men jag gillar att hålla mig sysselsatt. Om jag bara kommer hem och inte ska göra något mer den dagen än att parkera mig i soffan så vet jag att jag med största sannolikhet faller för frestelsen och äter sådant som jag inte borde, bara för att jag har points över. Om jag nu ska småäta så kan jag ju göra det efter 1 timme på gymmet i alla fall försöker jag intala mig själv.
 
Sen har jag varit iväg en del också. För några veckor sedan var jag och Malin i Karlshamn och Facklig Grundkurs. Det var mycket trevlig och lärorikt faktiskt. Vi ska dit igen i april för del 2. 
Igår kom jag hem efter en snabbvisit i Norrköping.  Jag åkte upp i onsdags, fick lite kvalitetstid med syster yster, jobbade på mässa under torsdagen och så åkte jag hem på fredagmorgonen igen.  En win-win situation både för jobbet och för mig, sådant gillar vi!
 
Åh ja just det, Mattias och jag var i Malmö för ett par veckor sedan också. Det var dags för hans julklapp (The Killers på Malmö Arena). Vi bodde på hotell, gick på stan och shoppade och var så klart på konserten, som för övrigt var grymt bra. Det nästbästa var nog att det finns Starbucks i Malmö -mums!
 
 

Kommentarer
Minna säger:

Ny fin sida!! :)

2013-03-23 | 17:10:26
Anneli säger:

Ser toppen ut Becca! =)

2013-03-24 | 08:36:51
Bloggadress: http://www.muffinsflask.se
Fia säger:

Supersnyggt & kul med förändring!

2013-03-24 | 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback