19 maj 2013

Nu tror jag att jag börjar känna mig utvilad, äntligen!
 
Vaknade först runt 8 imorse men behövde bara lätta på trycket så kunde jag somna om, till halv elva. Skönt, hoppas bara jag kan somna ikväll sen. Blev frukost framför tv:n medans regnet slog mot rutorna. Perfekt väder för att städa lägenheten.  Just nu har jag dock en liten paus, sitter faktiskt och ser reprisen från Eurovision, även om jag såg det igår.
 
Igår ja, efter mitt blogginlägg så somnade jag på soffan men jag vaknade och hann se de sista minuterna av hockeyn, det är väl ändå då som är viktigast? Hur som helst så gick vi sen hem till Anneli och Fredrik. Där var vi ett gäng som grillade (mums för grillade hamburgare för övrigt!) och sen var det Eurovision för hela slanten.
Sara och jag gick all in och skrev poäng och allt, som vi brukar.  Hejade på (förutom Sverige då såklart!) Danmark och Norge.  Idag tycker jag att Azerbadjans låt har vuxit en hel del ockå. Var ett helt gäng bra låtar i år tycker jag. Har redan fyllt på min spotify lista ;)
 
Men hur som helst, det var väl jättekul för Danmark att de vann. Kanske kan jag få tummen ur nästa år och åka på finalen? Hade varit grymt kul!
 
 
jag fick minsann liiite färg igår ;)
 
Imorse byggde Mattias en koja till Lizzy...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback