31 maj 2013

Sitter och smuttar på ett glas rosé och funderar lite på vad jag ska titta på. Tv kanalerna erbjuder dessvärre inte särskilt mycket roligt och jag är trött så jag är lite skeptisk till om jag orkar mig på något där jag måste tänka. Hm.. .dessa i-lands problem alltså! Hur som helst så är det härligt med helg, som vanligt. Veckan har vart fullspäckad och sprungit iväg som den brukar.
Jag har gått färdigt min BAM-utbildning, blivit blondin, tränat massor, fått värmeslag en och två gånger både inne på jobbet och i lägenheten för utomhus har det i alla fall varit lite svalkande vindar.
Imorgon ringer klockan tidigt för bodypump och sen är det hemmafix under dagen. Förhoppningsvis skiner solen så jag kan få lite färg ute på balkongen :)
På kvällen ska jag grilla och spela kubb med Sara, Minna och några till.
 
Såg en fin regnbåge förut när vi fick lite impulsivt regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback