May. 02, 2013

Oj oj vilka fullspäckade dagar jag har haft!
Jag börjar inse nu när jag slappnar av lite att jag är helt slut. Och ganska sjuk.

Igår träffade jag svägerskan Emmelie och barnen för att äta den traditionella 1 maj glassen. Medan vi åt så tittat vi på häftiga bilar som körde kortege.
Vi hade tur med vädret och solen gassade som bara den.

Efter det så var det kalasdax. Vi firade både Dexter, Nicke och mig. Mattias och jag firade Celia också eftersom vi inte kommer vara med på hennes 1 årsdag.
Vi åt god mat och öppnade paket. Sen somnade jag sött efter den intensiva dagen.

Idag bar det av till badhuset med samma gäng som igår. Vi plaskade och lekte tills magarna kurrade högt. Därefter blev det lunch följt sv muséebesök där även min syster hankade på. Dagen avslutades med fika :)

Nu har jag slängt mig på soffan, smörjt in näsan med idominsalva och dricker en kopp té. Det blir en lugn kväll!

Förresten... Observera den fina"rice" muggen jag fick i present!


Kommentarer
Anneli säger:

Låter alldeles underbart Beccis =)
Förutom förkylningen då. Hoppas den går över snabbt.
Nya kaffemuggen till jobbet eller??? Man lär garanterat veta att det är din. Risk dock att alla vill sno en så fin mugg ;)

2013-05-03 | 14:43:50
Bloggadress: http://www.muffinsflask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback