TGIF

Det märks att jag börjar bli äldre nu, en helg med fest tar betydligt hårdare än vad de gjorde förr. Jag är alltså inte fortfarande bakis, det är mer tröttheten som inte vill försvinna. Har även varit iväg på kurs/utbildning i två dagar och blivit fullmatad med information om hur man jobbar med arbetsmiljö osv. Väldigt intressant men samtidigt väldigt mycket info.  Nu längtar jag efter en normal vecka men mina normala rutiner med mat, träning och då sömnen då!  Hoppas att nästa vecka blir normal.
Vi hämtade ut min cykel idag efter jobbet förresten, som jag har längtat efter den! Nu kan jag cykla till jobbet och till träningen, även om det är dåligt väder. Jag slipper släpa saker överallt, de kan ligga i cykelkorgen istället.
Det var lite konstigt dock, har inte cyklat på annat än spinningcykel på år och dar. Men det gick bra efter en stund.  Cykelfixar mannen verkar för övrigt vara ett riktigt orginal, ett trevligt sådant!
 
Nu ska jag fortsätta halvligga i soffan och titta på tv-serier. Hääärligt med fredags kväll!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback