Elisabetdagen

Idag har jag namnsdag. Woho! När jag var yngre betydde det paket. Nu i vuxen ålder ska man väl vara glad att någon kommer ihåg vad jag heter mer än Rebecca. Men jag tycker det är trevligt att fira lite och det är väl alltid bra när man har en anledning att festa till det lite. 
Idag firade jag först med en kaffe på Pressbyrån när jag missade t-banan. 
Sen blev det lite glass på jobbet. 
Väl hemma så hämtade jag ut min nya telefon och när vi kom hem överraskade Mattias med lite efterlängtad öl (som vi letat överallt efter!) och så till slut så var vi och köpte ett pannband jag spanat på. Bra dag! 
Nu har vi druckit upp ölen, tittar inte på fotboll och jag ska göra plankan i 45 sekunder. Vi håller på med en plank utmaning på jobbet (varför sa jag ja till det?) 

Efterlängtad Mikkeller Ale...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback