Den senaste tiden..

 
Eftersom jag är en så himla dålig bloggare just nu kommer här en sammanfattning av den senaste tiden.Vi började med den första bilden.
1 Vi älskar vår nya soffa och att äta en sen frukost/tidig lunch på helgen är hur mysigt som helst.
2 Härromdagen fick vi grand slam i paket, M fick en klocka han vunnit på tradera, jag kläder från H&M och lite proteinbars och sånt.
3 När jag var uschlig vara bara allt så himla snurrigt, stressad deluxe?
4 Kul på jobbet med Malin :)
5 Igår gjorde jag Fias fisk och skaldjursgryta - MUMS!
6 Glad att det är helg
7 Träna träna träna
8 Min favoritfrukost, äggröra och kaffe
 9 Vårt liv just nu- kartonger och rensa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback