Lördagen

Vad är det med de här helgerna och att springa iväg?
Nu är söndagen redan här!

Igår hade vi en bra dag utan en massa flyttkraffs. Efter 45 min spinning för mig och 1 mils springande för Mattias begav vi oss till Väla. Vi trängdes med alla andra sjoppingsugna, svettades i provrum och kom hem med det vi skulle ha. Bara det. Ingen utsvävningar här inte. Okej, jag skulle ha en bh men köpte 2, men typ bara det vi skulle ha.
Vi åt godaste nötfärs souvlaki och ris till lunch och tog en fika på Ikea där vi bara tittade. Är nog första gången jag inte handlar något på Ikea. Inte ens servetter.

Hemma på kvällen sen blev det lördagsmys med vin, bakade potatis och snacks. Vi såg Searching for Sugarman. Himla bra!
Sen somnade jag nästan i soffan så då fick det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback