Uschlig

Idag på jobbet började det flimra för ögonen på mig och inte kort där efter kom världens huvudvärk.
Det blev att cykla hem från jobbet och lägga sig för att sova. Efter någon timmes sömn, mat och några timmars halvsovande på soffan så kände jag mig som en urvriden disktrasa ungefär.
Nu börjar jag dock känna mig lite piggare men jag ska gå och lägga mig tidigt och hoppas att jag sover bort vad som än påverkade detta.
Tror att det delvis kan bero på all stress med flytten och alla beslut dom ska tas osv. Det är mycket som snurrar i huvudet.
Men imorgon är det fredag, tänk så skönt! Helgen blir fullspäckad med rensande. Källarförrådet ska bli klart och det sista orensade rummet. Sen är det "bara" packandet kvar.
Mindre än 2 månader till flytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback