Sunday = funday

Söndagskvällen är reden här :(
Kanske inte riktigt klassas som kväll ännu, men med tanke på mörkret så känns det som sen kväll så fort mörkret kommer. 

Idag har varit ännu en dag av att inte göra alltför mycket. Efter frukost gick jag i kylan till gymmet och körde lite styrka och intervaller på löpbandet. 

Det känns bra att jag kan köra slut på mig själv utan att behöva gå på ett pass. 
Det känns också skönt att jag kommit in i tänket att jag borde träna, särskilt om
planen resten av dagen är att hänga i soffan. 
Jag är på något sätt även glad att jag går dit själv. På så vis utmanar jag mig själv att våga träna själv (har tyckt det är jobbigt innan). Dessutom har jag ingen att jämföra mig själv med. Istället kan jag jämför mig med mig själv gången innan. 

När jag kom hem från träningen så tog jag hand om mig själv lite extra med hårinpackning och ansiktsmask. 
Så himla skönt!

Snyggve!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback