Torsdagstankar

Jag är helt slut! Även om jag skulle sova en hel vecka i sträck så skulle jag säkert vara lika trött ändå. 
Längtar till våren då det blir lite ljusare så jag förhoppningsvis piggnar till lite. 

Idag bestämde jag att Mattias får priset som Årets Make! Trotts att det vara gått 9 dagar på det nya året. 
Varför?
Jo, idag har det varit lite problem med pendeltågstrafiken och eftersom inte alla tåg gick som de skulle och säkert var proppade till bredden med folk så var jag lite orolig över hemfärden. 
Mattias slutade lite tidigare och kom och hämtade mig på jobbet. Så jag slapp alka problem. Han är bäst helt enkelt ❤️

Fick motvilligt avboka träningen idag också. När jag var på Organic i tisdags så sträckte jag mig i ena höften/ benfästet. Nu känns det mer i låret. Jag kände dock att jag inte var redo för ett pass idag. Så jag vilar. Men imorn ska jag köra mördarpass efter jobbet. Hoppas det känns bättre då!

Nu är det soffjäsning som gäller!

Ska du träna -ska jag träna, typ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback