Överraskning!

I onsdags fick jag ett kort med posten där det stod följande...

Hur pirrig blir man inte av detta då? Oj oj oj... Kortet kom från världens bästa storasyster. 
Fredagen kom till slut och till slut blev det kväll och jag mötte en något försenad Fia på centralen. Vi tog oss till Karlaplan och därifrån skulle vi först gå och äta och sen kom underhållningen. 
När vi gick till restaurangen såg jag vart underhållningen skulle vara och jag blev VÄLDIGT taggad!
Men som sagt, först middag. Den åt vi på Elverket. Jag åt min favorit moules frites. 


Nöjda och glada gick vi vidare till Maxim teatern där vi såg Jonas Gardells föreställning, Mitt enda liv. Uuuuuunderbart bra var den! 



Efter showen hamnade vi på TGIFridays där vi tog en drink och en öl innan vi åkte hem för kvällen. 



Kanske dags att inse att överraskningar faktiskt kam vara roliga och släppa på kontrollbehovet lite?!

Tack snällaste och bästa storasyster för en toppenpresent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback