Det luktar nybakat...

...här hemma! Kan det bero på att jag de senaste timmarna har gjort lite julgott? Pepparkakasmuffins, apelsin och vanilj kakor (misslyckade till utseendet men goda ändå hoppas jag), chockladfudge och vitchockladtryffel med kardemumma och cocos. Känner mig väldans pysslig och huslig!

Ska fortsätta eftermiddag och kvällen med att göra biffteki och sedan se väldigt mycket tv...

Mattias är på julfest så jag är all alone. Ska visst lyckas elda sedan så vi får någon värme... hoppas det går bra. Så länge jag inte träffas på Allan (världens mega största spindel) därnere så är jag nöjd. Och så vill jag ju inte bränna upp huset eller min arm eller så. Ta i trä.

Final i Top Modell Sthlm är det ikväll. Denna säsong är nog den sämsta hitills men jag kan inte låta bli att titta på det ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback