Julklappsshopping och glöggpartaj.

Oj oj vad tiden går fort. Nu är det den 2 december och första advent. Härligt!

Igår var Mattias och jag i Malmö och shoppade julklappar. Förutom att det större delen av dagen spöregnade och att jag blev blöt genom skorna så jag fick gå med blöta fossingar så var det superkul. Vi träffade en av Mattias gamla kompisar som har flyttat dit, jag fick äntligen äta på Subway (love it!) och vi fick en hel del julklappar shoppade. Det lär bli Malmö shopping fler gånger det kan jag lova!

Igår kväll tog vi det mest lugnt, såg "Ett Päron till Farsa firar Jul", man skrattar tills man gråter nästan när man ser den. Pysslade lite hemma också.

Idag ska vi röja undan en massa saker som bara står och väntar på att få hoppa in i förråden, sen ska jag förhoppningsvis hinna bygga pepparkakshus och lite senare kommer våra vänner hit och dricker glögg :)

Första på agendan... frukost!

Denna söta klänning köpte jag igår... hur gullig som hellst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback