Kall och tidig morgon.

Idag är det riktigt ruggigt ute. Man skulle kunna tro att det ska börja snöa men enligt SMHI så ska det ju inte det så. Idag fick jag vakna en timme tidigare än vad jag egentligen har vaknat denna veckan. Sotaren skulle nämligen komma. Klockan 8 var det sagt. Jag låg fortfarande o sov när han kom vid halv 8 så det var tur att Mattias var hemma och fixade med det. Jag fick istället chansen att ligga och dra mig i en timme. Väldigt skönt kan jag intyga.

Julklappasbyte på jobbet idag. Alla köper en grej för runt 50 kronor och så på något sätt ska vi byta dem med varandra. Roligt roligt. Är jätte nöjd med den julklappen jag har köpt, nästan så att jag skulle kunna välja den själv hihi.

Mina arbetskamrater tycker att jag är så rolig för att jag längtar så till julen och tjatar om det varje dag. jag har kommit fram till att jag är nog som är barn som ser fram emot julen. Det är så mysigt att träffa familjen och se Kalle , dricka glögg och äta all god julmat och bara umgås. Utan stress och utan att man måste åka till jobbet snart osv. Härligt!

Kommentarer
Ida & Bellan säger:

Skulle bara säga att jag tycker din blogg e mycket trevlig. jag brukar smyga in här titt som tätt o läsa lite.hoppas det e ok. passar på att önskar er en rikigt god jul och ett gott nytt år!

2007-12-19 | 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback