Mitt jullov.

Så skönt det är att komma hem till vårt kära hus efter drygt en vecka i Norrköping. Vi har hunnit med att fira jul flera gånger, två födelsedagar, shopping på mellandagsrean och några middagar. Härligt! Men utmattande. Det ska bli väldigt skönt att sova i våra egna sängar i natt.

Här kommer lite bilder från veckan som varit...

image74
Julgranen är färdigklädd och klapparna på plats hemma hos Mattias föräldrar.

image75
Urax var väldigt intresserad när skinkan skulle fixas.

image76
Mattias föräldrar öppnar vår fyndiga julklapp. En nötknäppare i form av en ren/älg(tolkningsfråga)

image77
Även hemma hos min pappa fanns det klappar, dock ingen gran :(

image78
Systrarna!

image79
Den väldigt annorlunda nötknäpparen som vi gav våra föräldrar.


image80
Min snygga julklapp från Mattias som jag fått designa själv.

image81
Kyrkan där vi ska gifta oss.

image82
Vi köpte små söta bakelser för att fira Mattias mammas födelsedag. Så gulliga.

image83
Urax tyckte det var jätte roligt att busa med pappret då vi bytte julklappar med Mattias bror Niklas och hans fru.



 
Jag hann träffa Emmie en sväng. Här på ett café.

image87
Middag hemma hos Nicke och Emmelie.

image88
Middag och lite spel hemma hos Fia och Fredrik.

image89
Min nya mobil tillsammans med Mattias STORA mobil.

image90
Mina älsklingar.

image91
Cool duk vi fick i julklapp. Passar jätte bra i vardagsrummet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback