Not much.

Just nu är det ganska dött på händelsefronten. Är så grått och trist ute och trotts att klockan är halv tio så är det kanske mörkt och ruggigt både inne och ute. Vart är solstrålarna och viktigast av allt vart är snön? I need snö för att få en ordentlig juligkänsla!

Imorgon och på fredag är jag ledig, skönt. Har inga planera alls så jag ska nog bara slappa och kanske röja lite härhemma i någon garderob eller så.
På fredagkväll är det julfest med jobbet. Stora förhoppningar på att det ska bli kul! Min grupp ska ha en liten förfest här hemma hos moi!

Nu ska jag dricka lite té och laga lite matlåda. Roligt roligt....

Kommentarer
Cecilie säger:

Tassar in och kikar. :) jag gillar sida! Kram

2007-12-05 | 13:22:33
Bloggadress: http://www.georgiew.websida.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback