Äntligen!

Nu har våra bilder kommit från fotografen! Har precis suttit och kollat igenom dem och jag känner knappt igen oss :) Vilka snyggingar!  Nu ska vi bara välja ut bilder till tidningsannons, tackkort och så de vi vill ha! Svåååårt!

För närvarande får jag min dagliga dos av SATC. Klarar mig inte utan ;)

Har kommit fram till att om jag nu ska komma igång med träningen så måste jag ha en snygg träningsoutfit. Hihi! Eller iallafall ett par byxor och en topp till att börja med. Inneskor behöver jag också. Vi funderar på en tur till storstaden i helgen så då kanske jag passar på.

Kommentarer
Jennie säger:

Önskar storstaden vore norrköping! Då kunde vi shoppa tillsammans, måste också inhandla träningskläder =)

2008-08-14 | 22:49:53
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback