Håll ut mina vänner!

Fler bilder från vår stora dag kommer men förmodligen först till helgen! Har lite mycket att pyssla med just nu men då tänkte jag sätta mig ner o titta igenom alla bilder vi fått. Över 1000 stycken redan...

Vi är hemma nu iallafall, skönt det! Kom inte iväg förrän vid 15:30 tiden dock för jag mådde så dåligt i förmiddags. Vaknade och kunde knappt stå på benen, hela världen snurrade typ. Sov och sov ett tag till och framåt eftermiddagen var jag någorlunda pigg att åka ner iallafall. Har kommit fram till att flera veckors stress har nu runnit av mig och då blir man allt lite slut. Ska bli skönt att få sova ut imorgon bitti!






Kommentarer
Britt säger:

Åhhh vad fina ni är...

Är ju avis på er...Herregud :) Hoppas att er dag var underbar...Kram

2008-08-05 | 08:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback