Jag har fått mitt paket!

Yepp, det gick snabbare än väntat att få em SATC boxen. Har avnjutit ett par avsnitt men man vill ju samtidigt hålla på dem lite... de är ju så bra!
Har tänkt att titta på Project Runway, det var visst dubbelavsnitt till och med.
Imorgon ringer klockan tiiiiiidigt igen så jag måste lägga mig tidigt också.

På måndag börjar förhoppningsvis Friskis och Sara och jag hade tänkt oss att sätta igång där lite. Jag hoppas att jag verkligen att jag kommer igång med träningen den här gången... det brukar alltid vara så att i början är man jätte duktig sen så måste man boka av en tid och vips så har man slutat helt. Men någon gång måste det väl bli ändring.

Vad är det som får er att röra på er?

Kommentarer
Jennie säger:

att man mår sååå bra när man kommer hem =)

2008-08-13 | 22:19:48
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
Fia säger:

Du blir starkare, snyggare, sover bättre, piggare på dagarna, bättre humör... du mår så mkt bättre!!!

2008-08-14 | 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback