Så kul att få besök!

Nu är det bara jag och maken kvar här hemma och så Lizzy såklart.   Helgen har varit kanon, vi har fikat och våra gäster har fått "den stora rundturen". Igår kväll var det party. Vi började här och Sara joinade oss, sen traskade vi över till grannen och fortsatte där inne vi tog oss ner till byn.  När vi kommit hem satt vi ute på verandan och pratade i typ en timme innan vi kastade oss i säng

Nu ser jag lite på Miami Ink och så hoppas jag att det är någon bra film senare, annars blir det några numbers avsnitt innan läggdags.

I veckan har jag träning inplanerat på onsdag och lördag. Ska även försöka gå en promenad eller två också. Projekt för förra veckan var inget besök i godisautomaten på jobbet. Det gick jätte bra. Veckans projekt är att äta grönsaker till alla måltider!  Nu håller vi tummarna för det!

Jag har kommit fram till att jag gillar att tänka i projekt., det funkar än sålänge, så varför inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback