Dan före dan före dan före dopparedan!

Gokväll!

Dagen börjar lida mot sitt slut, har hunnit med en massa saker. Har gjort ischoklad, fikat med Sara, vikt tvätt och lagat mat. Har precis sett den nya Björn Gustafsson dvd:n. Jag skrattade så mycket att jag nog har träningsvärk i magen imorgon. Men det är bara sånna klipp som man kan se på youtube., inga nya saker. Men han är ju så rolig så.. jaa allting funkar!

Just nu är det Reine och Mimmi i Fjällen. Hihi. Länge sedan man såg den. Tre Kronor, det var grejer det. Jag hade hemskt gärna sett hela serien igen.

Det blir en tidig kväll för mig ikväll, ska ju jobba imorgon, min man däremot ska väl slå klackarna i taket. han har ju "jullov".

och vet ni... snart är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback