Ikväll avgörs det!

Nu är det äntligen dax för Idol final! Jag tycker att årets utbud av artister har varit lite sisådär men men det kan ju inte alltid vara som jag vill ha det!

Iallafall så hoppas jag på Alice men tror att Kevin vinner.  Är lite skeptisk till Kevin eftersom han redan har fått lite av en chans att bli artist iom. hans deltagande i melodifestivalen på Malta. Men men. Han får ju vara med i tävligen så han har väl lika stor rätt :)

Vi får se vad svenska folket säger, de har ju skrällt tidigare!

Vem hejar ni på/tror ni vinner?


Kommentarer
Erica säger:

jag tror att Kevin vinner (och hoppas), men jag tycker de är lite fuskigt eftersom han redan nästan är artist.. har inte tittat på idol tidigare säsonger men i år har jag fastnat för det =) (lite seg i starten kanske) men men Hejja Kevin!! =)

2008-12-12 | 20:47:07
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback